Paziņojumi

15.11.2021 15:50
Klātienes tikšanās tiks organizētas tikai tiem klientiem, kuriem ir vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam, kā arī jālieto mutes un deguna aizsegs. Pakalpojuma sniegšanas laiks nedrīkst pārsniegt 15min.

Klientu pieņemšana klātienē notiek reizi nedēļā - katru otrdienu no pulksten 9 līdz 18. Lai klients vienotos par pieņemšanas laiku ar uzņēmuma speciālistu, pieteikties var, zvanot uz tālruni 634 70303 (taustiņš -1) vai sūtot e-pastu lna@lna.lv, norādot sarunas tēmu un speciālistu, ar kuru vēlama klātienes tikšanās, kā arī kontaktinformāciju saziņai. Klātienes pieņemšanas tiks organizētas divos klientu apkalpošanas centros - Tukuma ielā 1a (Vecliepājā) un Imantas ielā 7 (Karostā).

Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt LNA klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija. Sliktas pašsajūtas vai jūtamu saslimšanas simptomu gadījumā, lūgums sazināties pa tālruni 634 70303 (taustiņš-1), lai tikšanos pārceltu. Darbinieks ir tiesīgs atteikt vai pārtraukt klātienes pieņemšanu, ja klientam ir redzamas elpceļu infekcijas slimības pazīmes (iesnas, klepus, pastiprināta šķaudīšana).

Rakstiski sagatavotus iesniegumus arī turpmāk klienti var iesniegt LNA pasta kastēs Tukuma ielā 1a, Lapu ielā 7 un Imantas ielā 7. Skaitītāju rādījumus iespējams iesniegt pasta kastēs pie klientu centriem, elektroniski - klientu portālā mans.lna.lv, sūtot e-pastu lna@lna.lv vai, izmantojot zvanu centra tālruni 634 70303 ( taustiņš - 2 ).