04.10.2021 09:03
Klientu pieņemšana klātienē plānota reizi nedēļā - katru otrdienu no pulksten 9 līdz 18. Lai klients vienotos par pieņemšanas laiku ar uzņēmuma speciālistu, pieteikties var, zvanot uz tālruni 634 70303 (taustiņš -1) vai sūtot e-pastu lna@lna.lv, norādot sarunas tēmu un speciālistu, ar kuru vēlama klātienes tikšanās, kā arī kontaktinformāciju saziņai. Klātienes pieņemšanas tiks organizētas divos klientu apkalpošanas centros - Tukuma ielā 1a (Vecliepājā) un Imantas ielā 7 (Karostā).

Rakstiski sagatavotus iesniegumus arī turpmāk klienti var iesniegt LNA pasta kastēs Tukuma ielā 1a, Lapu ielā 7 un Imantas ielā 7. Tāpat skaitītāju rādījumus iespējams iesniegt pasta kastēs pie klientu centriem, elektroniski - klientu portālā mans.lna.lv, sūtot e-pastu lna@lna.lvvai, izmantojot zvanu centra tālruni 634 70304 ( taustiņš - 2 ).

Klātienes tikšanās tiks organizētas, ievērojot noteiktās distancēšanās prasības, lietojot mutes un deguna aizsegus un ierobežotu pakalpojuma sniegšanas laiku. Aicinām klientus pirms doties uz tikšanos ar speciālistu izvērtēt savu veselības stāvokli un saslimšanas gadījumā pārlikt plānoto tikšanās laiku vai, ja iespējams, jautājumu atrisināt, izmantojot attālinātus saziņas rīkus. Atvainojamies, ja noteiktās prasības var radīt neērtības komunikācijā.